torstai 22. toukokuuta 2014

Next mont is June

Moi murut ja möröt(: 

Hieman jäänyt tää kirjoittelu, mutta puollustaudun sillä että ensiksikin mulla on ollut ihan hirveenä tenttejä ja rästi hommia koululta ja toisekseen ulkona on ollut niin ihanat ilimat että kuka nyt sisällä haluis istua :)


Tiistaina me Saanan kanssa päätettiin lähteä maakuntamatkalle sivistämään itseämme: päädyimme Haukiputaalle... Kyllä, minä Oululainen neiti en ole eläissäni käynyt putaalla. Aluksi oltiin hieman hukassa, mutta sitten päätettiin lähtä kiertelemään sinne sun tänne, välistä eksyttiinkin mutta hauskaa ainakin oli! :D Ajateltiin ensikerralla lähteä alla näkyvälle (tai noh jos tuosta mitään näkee) saarelle ;) Tai Kemiin, tai Kiiminkiin... näitä löytyy!



Eilen siivoilin huonetta ja arvatkaa mitä! Mun lapsuus on pelastettu! Mä pengoin mun laatikoita joissa oli kaikkea roinaa, ja sitten löysin tän. Kuka muistaa vielä nämä ihanaiset virtuaalilemmikit?





Eilen oli viimeinen lukiopuolen koe, ja tänään sitten oli TEHU:n käytännön koe. Meille kaverin kanssa tehtäväksi sattui arpoessa tulemaan katetrointi miehelle. Ihan piece of cake homma, mutta aina löytyy parannettavaa(: Vielä 4 koulupäivää jos jaksais selviytyä, niin sitten alkais ansaittu loma<3 Tämän viikon perjantaina suuntaan isosleirille, ens ke on Kontinkankaalla kevät juhla, jossa esiinnyn (eli videomatskua tiedossa...) ja pe-la olen Kaijalla hevoskoulutuksessa :) 





Nii, oha se hyvä tietää että mustikka-vadelmahillo sisältää valkosipulia... Huono läppä mutta nauran silti :'DDD


Tässä mun kuulumiset lyhykäisesti, hyvää alkavaa viikonloppua kaikille ja nauttikaa ihanista ilmoista!

xoxo Heidi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti