torstai 12. kesäkuuta 2014

Still alive!

Kyllä, olen hengissä.
Ei, en ole ehtinyt päivitellä tänne juurikaan, anteeksi siis siitä. Mulla on pitäny tosi palion kiirettä täällä Itä-Suomessa.


Ja jooo toi mun "kirjotus aihe systeemi mikä lie"- juttu on "hieman" jäänyt tässä... Mutta noissa kahdessa ylemmässä kuvassa on nämä delicious ja heart aiheet :)


Mutta mun kuulumiset: uinut olen miltei joka päivä, brunaa ottanut aina kun aurinko on pilkistänyt, kalassa käynyt, leiponut ja laittanu ruokaa, treenannut ja sitä rataa. Xcover sano sopimukset irti ja oli hieman erikoista elää viikko ilman puhelinta... Nyt kuitenkin taskusta löytyy uusi trend plus ja ihan hyvin tää on pelittänyt :)
 JA pakko päästä kehumaan että mä tein ihan ite mato-ongen! Mun ukki väsäsi aina itse onget kun olin pentu jote mäki halusin kokeilla. Ei se ehkä niin kaunis ollut, mutta sai sillä yhden 8cm pitkän ahvenen... :D


Mutta kirjoittelen tänne taas mahdollisimman pian!

Xoxo Heidi




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti