perjantai 25. heinäkuuta 2014

Summer in Savonlinna

Moi murut ja möröt! 

Jälleen yksi ikimuistoinen päivä takana. Päätettiin taas serkun kanssa lähteä hetken mielijohteesta Savonlinnaan pörräämään. Hellettä varjossa +33c, ja me tytöt paahdettiin menemään se reilu 7km jäätelön ja kahden juomapullon voimin. Ja uikkareita emme fiksuina mukaan ottaneet... Eli varoitus, maraton kuvapläjäys tiedossa!





Mun kesä on mennyt ihan hujauksessa: on ollut vaikka ja mitä, reissua Ouluun, Hollolaan, stadiin... Valokuvattu on, uitu, aurinkoa otettu, töitä tehty. Ja lomaa on enää vajaat 2vko jälellä :( 








Tätä ylempää kuvaa ottaessa mulle tuli ihan fiilis, et ollaan jossain Espanjassa tai vastaavassa etelän maassa :D Johtunee ehkä betoni portaista, kasveista, sinisestä taivaasta jne... 
Mä nautin aina päivistä kun pääsen tän naisen kanssa baanalle. Meillä on aina niin hauskaa ja keksitään aina kaikkee kivaa, älytöntä, extempore jne... Ja aina saa nauraa! Marika on niiiiin positiivinen ja ilonen pakkaus, ja niin rakaskin vielä<3






Mä tiedän että oon nyt tosi vähän tullut kirjoitelleeksi kuulumisia kuten varmasti oottekin huomannu, ja postaukset ovat enemmänkin kuva painotteisia. Mutta toisaalta, omasta mielestäni sanonta "kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa" pitää paikkaansa ainakin omalla kohdalla, ja toisekseen blogin nimi jo viittaa sisältöön. Mä haluan keskittyä ennemminkin kuviin, ja saada kuvia jotka herättää lukijoissa tunteita. Se tunne, mikä välittyy mulle, haluan välittää kuvien kautta teille. Se on mulle tärkeintä.

xoxo Heidi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti