perjantai 8. elokuuta 2014

Vastauksia

Moikka! 
Hieman on aikaa vierähtänyt, koska tiistaina palasin takaisin Ouluun, ja keskiviikkona olikin jo eka koulupäivä. Oli ihana nähdä kaikkia kavereita piiiitkästä aikaa! Noh, mä kävin kirjaimellisesti vain näyttäytymässä koululla, koska torstai aamuna lähettiin Kaija serkun kanssa kohti Vaasaa. Meillä on nimittäin 3päivän ensiapu-päivystys Vaasan Hietskurockissa. Mutta siitä kirjoittelen paremmin sitten seuraavassa postauksessa...
Nyt kuitenkin näihin teidän kysymyksiin. Monia kysymyksiä oli tullut, joten mä tein nyt ajan puutteen vuoksi niin, että valitsin 10 parasta/hauskinta/vaikeinta kysymystä :) Tää on vähän tämmönen pikapostaus...

Miten sun päivä on mennyt?
Hyvin, herättiin 8.45, käytiin aamupalalla ja sitten vaan istuttu tääl huoneessa ja naurettu mahat kippurassa :D 18.00 alkais sit taas työt

Millainen olisi  unelmapäiväsi?
Voisin vaan ottaa auton ja lähtee lappiin mökille jonkun mukavan tyypin kanssa. Valokuvailisin, kävisin juoksemassa maastossa, nauttisin ajasta siellä, tehtäis hyvää ruokaa, ja oltais vaan. Ei olis kiire mihinkää, eikä tarttis olla tavoitettavissa. Se olis aika mahtavaa!

Kuvaile luonnettasi kolmella sanalla
Tempperamenttinen, sosiaalinen, avoin.

Jos saisit valita, asuisitko suomessa vai ulkomailla?
Tää on oikeesti aika paha... Toisaalta nautin aina ulkomailla ollessani, ja siellä on lämmintä ja rentouttavaa. Mut sit suomessa viehättää lappi ja talvi. Varmaan suomeen jäisin :)

Millainen on unelmien poikaystävä?
Osaisi laittaa mulle kapuloita rattaisiin, rakastaisi mua huonoina ja hyvinä päivinä, hyväksyisi juureni, olisi huolehtiva ja välittäisi. Tykkäisi urheilla ja tehdä asioita yhdessä.

Paras muisto kesältä?
No ainakin lintsireissu, sulkavan soudut ja Pyhän Olavin päivät :)

Millaista on olla isosena?
Se on ihan kivaa. Mä halusin isoseksi alunperin, koska mun omat isoset oli niin huippuja, ja teki mun riparista mahtavan. Mä haluan kanssa olla tekemässä upeita ja hauskoja muistoja uusille rippikoululaisille. Sitä aina hoksaa miten ihmisistä löytyy aivan uusia puolia. 

Oletko koskaan ollut äärimmäisen pettynyt itseesi, milloin ja miksi?
Varmasti on ollut monia kertoja kun olen ollut pettynyt itseeni. Huonot numerot, kun en ole kokeisiin lukenut, häviäminen (olen huono häviäjä) ja tällaisia... Myös oma käytös joka johtaa pahimmillaan rakkaan ihmisen pois luota.

Jos saisit toteuttaa yhden unelman, mikä se olisi?
Vain yksi? Ääää... Hmm... Varmaan se tällä hetkellä, että saisin A:n paperit ja pääsisin inttiin :)

Tämmösiä tällä kertaa, ens postauksessa tosiaan lisää Vaasan reissusta :) Hyvää koulun alkua kaikille!

xoxo Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti