keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Hei hei mitä kuuluu?

Pahoittelen näin pitkää postaustaukoa! En ole lopettamassa, ei hätää. On vain ollut hurjasti kiireitä työharjottelun takia, ja viikonloput olen viettänyt muualla kuin koneen äärellä. Mutta kuvia on kertynyt, joten varoitan nyt että näitä on jokunen.





Harjottelu on mennyt kivasti :) Ennakkoluulot kaikkosivat jo ekana päivänä ja viihdyn aina töissä! Ei voi sanoa muuta kuin että omalla alalla ollaan. Ainut asia josta ressiä repii vähemmästäkin, on ne hemmetin näyttöpaperit... Siis miten asiat voidaankin selittää niin monimutkaisesti?? Noh, mutta vielä tässä on aikaa.






Ylemmät kuvat on yheltä Revonlahella vietetyltä viikonlopulta :) Alemmat kuvat onkin sitten Savonlinnasta päin, jossa perheellä yks viikonloppu vieteltiin.









Mä kävin myös mutsin kanssa hakemassa mun wanhojentanssi mekon! Oon kyllä niiiiin tyytyväinen siihen, parempaa en olisi voinut kuvitella. Alhaalla hieman jo kyseisestä mekosta vihiä, jätetään loput vähän tuonnemaksi... ;)


Mä en ehdi nyt tämän ihmeempää kirjoitella, mutta tiedossa olis lisää kuvia ja aatteita nyt (toivottavasti) lähiaikoina! Stay tuned!

xoxo Heidi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti