keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Take time to yourself and relax

Moikka jälleen!
Pitkästä aikaa saan tänne jotain kirjotettuakin... Eli täällä oulussa alkaa jo talavi tulemaan, tällä hetkellä ulkona on n.15cm lunta ja -14c pakkasta... Ja ensviikolla viimenen harjotteluviikko! On tää kuusviikkoo menny aika nopiaa, toisaalta haikeaa mutta ehkä iha mukavaki päästä vaihteeks kouluun. 
Mä otin tiistaina ja nautin ihan toden teolla mun vapaapäivästä! Hemmottelin itseäni ihanalla aamupalalla jonka kanssa katsoin täydellisten naisten tuotantokausia. Sen jälkeen suuntasin ouluun ja löysin 2 uutta neuletta. Kyllä, näette oikein. Toinen on vaaleanpunainen... Ikäkriisi tai jotain? Anyway, sitten kävin hakemassa kotiin itselleni nautittavaksi aleksanterin leivoksia 2kpl. Oli ihana ottaa omaa aikaa ja tehdä mitä huvitti!





Nii ja kyllä, salillakin olen rampannut. Samalla treeni ohjeella mennään ainakin marras- ja ehkä joulukuukin. Toki harjottelu rajoittaa hieman salillakäyntiä, mutta se on vain järjestely kysymys ;) Itse asiassa mä istuskelen täällä näytön takana vielä yövaatteet päällä, vaikka mun pitäisi olla vartin päästä bussissa menossa salille ja taitaja valmennukseen :D Hoppu tuli jälleen, see ya!




xoxo Heidi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti