torstai 18. joulukuuta 2014

6 yötä jouluun


1/ Käytiin viimeviikolla mutsin kanssa kahvilla ja samalla mukaan tarttu kaikkee kivaa ;) 2/ Viikonlopulta vähä throwbäkkii 3/<3 4/ Löysin aivan ihanan mekon ginatricolta, mutta en saanut (vielä) aikaiseksi ostettua sitä....


1/ Täällä satoi semmoset huikeet 10cm lunta. Parempi toki seki entä palias maa... 2/ Oon ollu iha tyytyväinen että mua on sillon tällön töihin soiteltu koska työpaikka ja -kaverit on mukavia, sekä asiakkaat, eikä toki raha yhtään haitaksi ole... 3/ Isoveljen baretti, joka ikinen kerta ku Henkan kämpillä käyn nii tämä pitää ettiä käsiin :3 4/ Vikat joululahjat ostettu!



Joululahja lista tälle vuodelle (ihan vaan sukulaisille pientä vinkkiä mikäli/kun tänne eksytte).




Kiitos mieheke tästä... :D


No words needed. 
Rupesin täs tänään kaverin kanssa miettimään että EI HERRANJESTAS ensviikolla on jouluaatto! Ja arvatkaapa kenn luokka jää jo tänään lomalle minua lukuunottamatta... Jepjep. Mutta miksi mulla ei ole yhtään joulufiilis? Johtuneeko siitä että täällä pohjosissa ei nyt kyllä mitään metristä kinosta ole. Ja siks toisekseen isoveli on aattona töissä eli ei pääse Savonlinnaan meidän kanssa. Mutta tänään kuitenkin oli hieman jännitystä ilmassa kun sai käydä lahjoja ostelemassa ^^
Vielä pitäis huominen ja maanantai jaksaa, sitte piisaa. Ja siis ilmoitusluontoista että tämä minun herrahan on päässyt tänään reserviin (= enemmän aikaa mulle ;) :D)



xoxo Heidi


(Kiitos blogger kuvien laadusta).

2 kommenttia: