tiistai 2. joulukuuta 2014

Joulukuu ja viimeaikaista puuhastelua

Joulukuun 2. päivä, eikä mua ole näkynyt suunnilleen kahteen viikkoon, pahoitteluni tästä. Tässä ollut yhtä sun toista elämää mullistavia asioita. Kuvia on kuitenkin puhelimeen kertynyt jokunen joten tässäpä näette viime aikaisia kuulumisia...

Käytii viimeviikon keskiviikkona Alinan kanssa Pannussa syömässä ihan extemporella, ja ai että oli muuten hyvää!<3


Juurikasvu oli päässyt yllättämään, joten otimpas sitten ja värjäsin hiukset hieman tummemmalla. Aluksi olin kauhuissani, kuinka mustan puhuvalta tukka näytti, mutta luonnon valossa se näyttikin ihan hyvältä. Päätin myös käydä hemmottelemassa itseäni ja ostin 2 uutta kivaa paitaa joista ylemmässä kuvassa toinen onkin...


Rankat työt treenit vaatii rankat makeat huvit ;) Hihii ja katsokaa kuinka söpön kalenterin iskä oli mulle ostanut ^^


Kävin myös viikonloppuna mun mummon luona vähän auttelemassa. Lonkkaleikkauksen jälkeiset tikit poistin häneltä (26 metallista niittiä, hui!) ja olin seuraa pitämässä, iskä laitto meille hyvää ruokaa, ja käytiin pyörätuolilla ulkoilemassa. 

Sunnuntaina pääsin sitten näkemään mun rakasta joka lauantaina oli Ouluun tullut<3 Ehdittiin me n. 4-5h hammailla, kun mun piti jo hänet laittaa junaan että ehtisi takaisin kassulle ajoissa. Kauheen haikeelta tuntui (ja tuntuu vieläkin), mutta onneksi ehdittiin sopia seuraava kerta millo nähdään.
Muistan ku aikonaa menin vannomaan etten ikinä rupea kaukosuhteeseen, mutta mistä mä nyt itseni löydänkään :D Onhan siinä toki hyvänä puolena se, että yhteistä aikaa oppii arvostamaan enemmän ja riitoja (ehkä jopa) vähemmän. Mutta sillon kun toista tarvitsisi kipeästi, niin hän ei siinä välttämättä ole.

Tämmöstä tällä kertaa :)

xoxo Heidi




2 kommenttia: