keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Kuvia puhelimesta

Moi murut. 
Tässä on pitänyt kiirettä enemmän ja vähemmän nii puhelimeenki on joitai kuvia kertyny...


1&2/ Käytiin Saran ja Jepun kanssa kattomassa tammikuussa Varesta. 3/Reenipose 4/Alotin tällä viikolla harjottelun ja oon kyl viihtyny tosi hyvin :)


1/Sara täytti 17-vuotta, isotyttö jo<3 2/ Käytiin viikonloppuna Savonlinnassa, ja ruvettii Marikan kanssa puhumaan ettei pitkää aikaa oo tehty lumiukkoo. Noh me sitte näppärästi 1,5h tehtii kerralla lumihevonen :) 3/Teini... 4/ Piti ottaa kuva ku kerranki söin terveellisesti :P


Mun oli ihan pakko laittaa tääki kuva tänne XDDDD Mieheke oli aluks pedannut pedin niinku nyt joku 7-vuotias petaisi... tai 4-5v. Huomautin hänelle asiasta hellyyttävään sävyyn ja tämä sitten sanoi tekevänsä särmän punkan mulle. 5min niin jätkä kävelee hymykorvissa mun luo ja kun menin kattoon, nii se tosiaanki oli särmä :D Jollai sairaalla ja kierolla tavalla tosi söpöä





Nyt musta varmaan kuuluu seuraavankerran vasta viikonlopun jälkeen, koska perjantaina koittaa mun  ja monen muunkin tytön prinsessapäivä; wanhojen tanssit<3 Jännittää jo vähän... Enkä varmana ole ainoa xd Mutta kaikki olellinen on jo hommailtu; pari, mekko, kampaaja (kaveri), meikki jonka itse teen, jatkojen mekko, kengät jnejne. Hyvää loppuviikkoa teille kaikille!

xoxo Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti